primer primer .

primer

فيزيوتراپي در دهكده المپيك

فيزيوتراپي در دهكده المپيك
فيزيوتراپي در دهكده المپيك ، فيزيوتراپي در درمان بسياري از بيماري ها و ناتواني ها مانند مشكلات استخواني، مفاصل، مشكلات ريه و تنفسي، مشكلات لگن( مربوط به مثانه و روده )، سفتي و گرفتگي عضلات، ناهنجاري هاي ستون فقرات، بيماري عصبي مانند: ام اس و پاركينسون، مشكلات قلبي، مشكلات پس از سكته و ناتواني حركتي و ساير موارد كاربرد دارد. در گذشته فيزيوتراپي به چند روش محدود انجام مي گرفت اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي، شيوه هاي درمان بهبود و گسترش يافته است. براي انجام فيزيوتراپي در دهكده المپيك با شماره هاي مندرج در اين آگهي تماس بگيريد.

كلينيك فيزيوتراپي در دهكده المپيك
كلينيك فيزيوتراپي در دهكده المپيك ، فيزيوتراپي توسط فيزيوتراپيست و يا تحت نظارت وي انجام مي گيرد. فرآيند درمان شامل بررسي و ارزيابي بيمار، تشخيص و شناسايي ناهنجاري، انتخاب شيوه مناسب درمان و ارزيابي عملكرد درمان مي باشد. امروزه نقش فيزيوتراپي در بهبود و درمان بسياري از بيماري ها و بهبود ناهنجاري هاي حركتي بيمار به اثبات رسيده است، اين روش غير تهاجمي و تقريبا بدون عارضه بوده كه به روش هاي مگنت تراپي، الكتروتراپي، اوزون تراپي، تراكشن، نرمش و ورزش، آب درماني، ماساژ درماني، سوزن درماني و غيره انجام مي شود. چنانچه در جستجوي كلينيك فيزيوتراپي در دهكده المپيك هستيد با شماره هاي ما در تماس باشيد.

مركز فيزيوتراپي در دهكده المپيك
مركز فيزيوتراپي در دهكده المپيك ، در بيماران ارتوپدي به دليل كاهش دامنه حركتي به لايل مختلف مانند اضافه وزن، آرتروز و يا بيماري هايي مانند اسپاسم و گرفتگي عضلات، شكستگي ها و در رفتگي ها، پوكي استخوان نيازمند روش هاي درماني فيزيوترپي مي باشند. بسياري از افراد پس از جراحي هاي ارتوپدي به منظور بازگشت توان از دست رفته و تسريع بهبودي به فيزيوتراپي نياز دارند. يكي از متداول ترين شيوه فيزيوتراپي، ورزش درماني بوده كه براي درمان بيماران استفاده مي شود. اين مركز فيزيوتراپي در دهكده المپيك همه روزه آماده پذيرش و درمان با بهترين تجهيزات و مجرب ترين متخصصان مي باشد.

فيزيوتراپيست در دهكده المپيك
فيزيوتراپيست در دهكده المپيك ، فيزيوتراپيست ها افرادي متخصص بوده كه داراي مدارك بالاي دانشگاهي مي باشند. اين افراد قادرند با استفاده از روش هاي خاص و بدون استفاده از جراحي هاي پرهزينه، ميزان درد بيمار را كاهش داده و توان حركتي و جسماني فرد را افزايش دهند. به عبارتي اين افراد متخصص حركت بوده كه با روش هاي سوزن درماني، آب درماني، ورزش درماني، ماساژ درماني و ... به درمان بيماران مي پردازند.
يك فيزيوتراپيست خوب داراي مهارت، دانش و اخلاق پزشكي بوده و بر تمام متدهاي فيزيوتراپي و كار با تجهيزات وابسته به آن، اشراف كامل دارد تا بتواند با توجه به وضعيت بدني و شرايط هر بيمار، شيوه درمان مناسب براي او انتخاب و اعمال كند تا بيمار با صرف كمترين هزينه و زمان به بهترين نتيجه دست پيدا كنند. خدماتي كه فيزيوتراپيست ها در كلينيك ها و بيمارستان ها انجام مي دهند عبارتند از درمان هاي دستي يا منورال تراپي، الكتروتراپي و ليزرتراپي، سوزن خشك، هيدروتراپي، كينزيوتيپينگ، آموزش حركات اصلاحي و مكانوتراپي و غيره مي باشد. تمامي فيزيوتراپيست هاي اين كلينيك با تجربه اي چندين ساله به وسيله تجهيزات پيشرفته آماده ارائه بهترين خدمات درماني به شما عزيزان مي باشند. چنانچه در جستجوي فيزيوتراپي در دهكده المپيك هستيد با شماره هاي مندرج در آگهي تماس بگيريد.
فيزيوتراپي در شهرك باقري
فيزيوتراپي در شهرك باقري ، در دوران حساس سالمندي با افزايش سن و كاهش فعاليت جسماني بيماريهاي مفصلي و استخواني مانند آرتروز، پوكي استخوان و نيز بيماري هايي همچون سكته افزايش مي يابد، براي درمان عوارض اين بيماري ها لازم است از متدهاي فيزيوتراپي كمك گرفت. بيماري هاي مغز و اعصاب نيز همانند ام اس و پاركينسون مي توانند سبب بروز مشكلات حركتي براي افراد شوند براي كاهش عوارض چنين بيماري هايي نيز، درمان با كمك فيزيوتراپي انجام مي شود. برخي بيماري هاي مادرزادي مانند فلج مغزي، پاي پرانتزي و يا ضربدري نيز با كمك فيزيوتراپي بهبود بسياري خواهند يافت. چنانچه در جستجوي فيزيوتراپي در شهرك باقري هستيد با شماره هاي مندرج در آگهي تماس بگيريد.

فيزيوتراپي در كوهك
فيزيوتراپي در كوهك ، گاهي براي درمان سوختگي هاي شديد كه مانع از حركت جسماني فرد مي شود و همچنين در بيماران قلبي و عروقي و كاهش عوارض سكته قلبي از شيوه هاي مختلف فيزيوتراپي مي توان استفاده كرد. امكان دارد برخي از ورزشكاران هنگام ورزش دچار كشيدگي عضلات و يا مشكلات ستون فقرات شوند كه در اين حالت لازم است از فيزيوتراپي براي درمان ناراحتي خود كمك بگيرند. براي فيزيوتراپي در كوهك و اخذ نوبت با ما در تماس باشيد.

فيزيوتراپي در صدرا
فيزيوتراپي در صدرا ، روماتولوژي نوعي بيماري مفاصل بوده كه سبب نرم شدن بافت مي شود. درد، تورم و التهاب از عوارض اين بيماري مي باشد، به منظور كاهش عوارض و بهبود بيماري لازم است از فيزيوتراپي براي درمان كمك گرفت. در ضمن در درمان بيماري هاي درماتوميوزيت، آرتريت روماتوئيد، كپسوليت، تندويت، آرتريت، سندرم بهجت و غيره نيز كاربرد دارد. براي فيزيوتراپي در صدرا با شماره هاي مندرج در آگهي تماس بگيريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۳:۵۵ توسط:آوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :